Continuăm sau dăm Restart?

În încercarea Europei de a relansa economia va crește și volumul de marfă ce trebuie transportată și implicit va fi nevoie și de transportatori pentru a pune lucrurile in mișcare.

Noi Șoferii Profesioniști nu am avut cum să oprim activitatea,a trebuit să fie redusă doar,a fost un flux mai scăzut de volum de marfă ce trebuia transportată,am muncit la un nivel mai redus și fără să stăm prea mult în trafic aglomerat sau fără să fim opriți de organele de control in mare parte din statele Europene.

Dar,odată cu relansarea economiei,relaxarea restricțiilor de circulației populatiei si revenirea la normalitate,creste intens nivelul de trafic din Europa si cumva Continuam cu aceleași probleme și muncim în aceleași condiții,nimic nu se schimbă,doar viața o vom trăi altfel,cu mască pe figură si cu distanță de siguranța de minimul 1,5 metri unul față de altul.

În funcție de dorința fiecăruia dintre noi vom putea să Dăm Restart problemelor cu care se confruntă breasla noastră,sau să zicem Stop și să încercăm să schimbăm ceva pentru binele nostru și a generațiilor viitoare.

Deja vedem că instituțiile statelor Europei au ieșit în stradă și incep să-și facă meseria si să controleze și sa sancționeze pe cei care încalcă legile și regulile de circulație,pe cei care încalcă regulamentele și nu respectă distanța de siguranța sau limitele de viteză

Controale in parcari.

După parere mea cel mai bine pentru toți ar fi să fim remunerați cu plata la ora si Diurna să fie plătită doar dacă ești nevoit să dormi la Cabină sau oriunde altundeva in afara localității de domiciliu,iar Șoferii să fie platiți după înregistrarile de pe cardul tahograf sau înregistrările scrise de șofer pe foaia de lucru a acelor șoferi care nu dețin card tahograf.

Cred că a venit momentul să se termine cu plata la kilometru(încă există acest sistem de plată deși este iegal),plata salariului minim pe economie din România deși Șoferul nu muncește o ora in România dintr-un an,trebuiesc plătite și orele suplimentare muncite,orele de noapte sa fie remunerate altfel decât orele de zi,iar Șoferul Profesionist să-și primească drepturile dar să-și respecte și obligațiile.

La datorie.

Toată lumea trebuie să înțeleagă faptul că la nivel de individ nu se poate schimba nimic în breaslă,deci Continuăm cu aceleași probleme și muncim ca profesioniști dar cu remunerație de necalificat,sau Dăm Restart ne înscriem în Sindicat și schimbăm ceva în meseria noastră.

Răspunsul unui oficial din România.

Eu personal am făcut și voi face tot ce îmi stă în putere să vă conving să realizați că nimeni nu va veni la noi să facă ceva pentru noi Șoferii Profesioniști Români dacă noi nu suntem Uniți și Solidari să putem fi o forță sindicală pentru a avea un cuvânt de spus atunci când trebuie și când drepturile ne sunt încalcate în mod abuziv și fără temei legal.

Mereu pe drumuri.

Să lăsăm trecutul,Continuăm în prezent,sau Restartăm Viitorul?

Viitorul suna bine.

Nu uita sa citesti si articolul acesta.

Lasă un răspuns