Pachetul de Mobilitate 1. Cauză și Efect.

Mergem mai departe?

Ieri 08.06.2020 s-a pus în discuție și s-au votat amendamentele de ministrii transporturilor din 8 țări ale Uniunii Europene,vot ce nu a schimbat cu nimic structura Pachetului de Mobilitate 1.

Conform documentelor care formează pachetul de mobilitate 1 si supuse la vot de către membrii comisiei TRAN,

Cabotajul va ramâne neschimbat,Autovehiculele de transport mai mari de 2,8 T vor trebui echipate cu aparate tahograf,regulile pentru detașare se vor aplica pentru Cabotaj si operațiuni de Transport Internațional.

Normele privind detașarea soferilor au fost votate cu ,pentru 30 și împotrivă 19

Dispozițiile privind condițiile de munca ale șoferilor au fost votate cu ,pentru 33 și împotrivă 15 și 1 împotrivă.

Regulamentele care au reguli de acces la piață și cabotaj au fost votate cu,pentru 33 și 16 au fost împotrivă.

Votul final la acest pachet de mobilitate se va da pe 06.07.2020 în sesiune plenară în Parlamentul European.

Chiar dacă mulți nu au crezut că se va ajunge la așa ceva,se pare că se dorește o schimbare radicală în Transporturile Internaționale,la condițiile de muncă a Șoferilor Profesioniști și a regulamentelor privind Accesul la Piață și Cabotajul.

Cât de pregătiți fizic și psihic sunteți, ce efecte va avea asupra dumneavoastră,cum credeți că vă va afecta implementarea acestui Pachet De Mobilitate 1.?????

Sursa foto:Arhiva Personală.

Lasă un răspuns