Șoferii Profesioniști Români & Transportatori Români(Patroni)

Aproape zilnic vedem cum,pe toate canalele de comunicare,atât online cât si prin presa scrisă și pe la televiziuni s-a propagat idea că:


-Firmele de Transport din Vest vor să termine firmele de transport din Est,
-Faptul că transportatorii din Est vor intra în faliment dacă Pachetul de Mobilitate 1 se respectă așa cum a fost el votat si adoptat.
Transportatorii Români vor avea pierderi de minim 15% și asta poate duce la falimentul unor firme cu tradiție în transporturi.
-Transportatorii Români au avut o întrevedere cu Prim Ministrul României și s-au plâns că Vesticii vor îngropa Transporturile și vor afecta și Bugetul consolidat al României.

După cum se vede Transportatorii Români fac tot ce le stă în puteri pentru a nu respecta noile regulamente,au incercat fel de fel de tertipuri,ba că sunt încălcate drepturile soferilor,ba că datorită faptului că ,camioanele trebuie direcționate către acele locuri special amenajate ,se produce efect de seră,se propagă CO2 în atmosferă și se produc mari schimbari climatice.

Văzând că nu le-a mers cu aceste tertipuri au început să caute interpelări și interpretări ale regulilor doar ,doar nu vor trebuii să respecte Regulile.

  Reguli care au fost implementate,dezbătule si votate de toate Instituțiile Europene ,cu concursul tuturor Miniștrilor de transport din toate tările membre.

Concluzia este că:

Transportatorii Români vor face tot ce pot pentru a nu respecta noile reguli,care se vor a fi în favoarea Șoferilor,pentru condiții mai bune de muncă,plată egală pentru o muncă egală,concurență loială și un transport civilizat și în siguranța,corect pentru toți transportatorii din toate statele europene,

Transportatorii Români profită din plin de faptul ca :


Șoferii Profesioniști Români nu-și cunosc drepturile,nu-s uniți,nu-s solidari și nu sunt membri activi  în sindicatele din transporturi.
Șoferii Profesioniști Români blamează sindicatele,rămân ancorați în poveștile de parcare,stau în zona de confort oferită de banii primiți din Diurnă și nu de salariul care este minimul pe economie.
Șoferii Profeșioniști Români(unii)prin tradiție mai completează veniturile prin diferite metode neortodoxe și nerecomandate,dar acceptate tacit de către unii patroni.
Șoferii Profesioniști Români întotdeauna s-au mulțumit de firimituri, primite datorită faptului că s-au apucat de meserie fără să știe în ce se bagă, să-și cunoască drepturile,dar și fără să fie beneficiarul unui training facut în cadrul oricarei firme de transport.

Ultima găselniță care chipurile ar elimina efectele noii reguli care se referă la întoarcerea șoferilor la centrul operațional din statul membru sau la domiciliul șoferului este acea:”Declarație pe Răspundere” cu privire la faptul că Șoferul nu dorește sa intre sub incidența acestei noi reguli,

Fraților din data de 01.09.2020 la Firmele de Transport din România Nu se mai fac angajări cu contract Românesc dacă Șoferul nu are la purtator o declarație notarială semnată și parafată sub stricta îndrumare a notarului,

Adevarul este că trebuie să fii prea Retard,Prost sau Disperat de viață să semnezi cu bună știință o astfel de declarație,care nici nu știi dacă organele de control o vor lua în considerare.

Adevărul este că nu este în avantajul nimănui din România ca acest Pachet de Mobilitate1 să se respecte de toată suflarea din transporturi,toată lumea se plânge,dar nimeni nu vrea să facă nimic pentru a respecta noile reguli,poate doar instituțiile de control care vor aplica amenzi pentru încălcarea lor,

Ursul merge,apa trece pietrele rămân,spune o vorbă din bătrâni.

Parcările pline în weekend.

Lasă un răspuns