CategoriesȘoferiȘoferi ProfesioniștiTransport

Șoferul Profesionist,întotdeauna omul de sacrificiul al Guvernelor Europene!

După cum vedem cu toții,întotdeauna când guvernele statelor europene au probleme cu industria sau cu lanțul de aprovizionare,ori după cum declară unii,cică este Super,Extra,Mega criză de Șoferi Profesioniști și ei întâmpină probleme,se găsește câte un deștept de Politician să spună:

„Dăm derogare la Regulamentul 561,cel după care sunt obligați Șoferii Profesioniști să muncească,le mărim orele de muncă,orele de condus,nu-i mai amendăm pentru depășire,dar sperăm ca Economia să duduie.”

Tahograful,aparatul care înregistrează toată activitatea Șoferului Profesionist!

Asta au făcut Englezii,dar nimeni nu s-a gândit că acel Șofer Profesionist este și el om,are și el familie,are și el nevoie de odihnă,sau că în 3-4 zile va fi nevoit să facă o cursă internațională și dacă îl ia Francezul sau Belgianul la Control este pasibil de amendă.

Instituțiile statului Român au făcut-o și mai lată,au dat o Hotărâre de Guvern Numărul 43 din 01.07.2021 în care toată lumea care vine din zone Galbene și Roșii face Carantină.

S-a terminat cu EROISMUL ȘOFERILOR PROFESIONIȘTI,nu mai au nevoie de ei cam 14 zile pe lună,Economia Duduie,Șoferi de schimb găsesc ăștia la tot pasul.

Camioanele sunt la Gard,din lipsă de Șoferi Profesioniști!

Domnilor parlamentari,domnilor decidenți de la IGSU,ISU și Arafat cu gasca lui,gândiți-vă că un Șofer Profesionist pleacă de acasă pentru un tur de minim 10 zile,iar dacă este carantinat el trebuie să stea 14 zile pe dreapta,pe lângă faptul că nu are voie să stea cu familia,să muncească pentru a o întreține, el se poate gândi în perioada asta să plece definitiv ďin țară, să nu mai spun că și în România este Super,Mega,Extra Criza de Șoferi Profesioniști.

Tare sunt curios la,ce va urma,atunci când după două serii săptămânale de carantinare a șoferilor cine va mai conduce camioanele și cine va duce și aduce materia primă ,mâncarea și produsul finit acolo unde este nevoie.

Ce va face Guvernul și cum va explica acești mirobolanți parlamentari care fac și desfac,care hotărăsc soarta unei națiuni doar așa în dorul lelei,fără să gândească și să dezbată pe toate părțile despre ce ar trebuii făcut cât mai bine și eficient ca Populația României să nu aibă de suferit.

Și Germania a anunțat că suspendă restricțiile de weekend pentru Camioane până pe 01.08.2021,fiindcă țara suferă de pe urma inundațiilor și nu își pot permite ca marfă să stea prin parcări,o lasă să circule,deci tot Șoferii Profesioniști sunt cei care duc Economia statelor membre a Uniunii Europene mai departe.

Dar aceste state nu fac nimic concret ca meseria de Șofer Profesionist să fie atrăgătoare,nu fac nimic pentru a securiza parcările(locurile de odihnă și relaxare a Șoferilor Profesioniști.

Șoferii Profesioniști sunt huliți și batjocoriți cam pe la mai toate spedițiile și companiile pe unde merg,iar de când cu pandemia nu mai au acces nici pe la toalete, dush-uri sau parcări,că de e Pandemie și nu este voie.,în ziua de azi ca Șofer dacă ai reușit să treci de Portarul Spediției sau a Companiei fără să te umpli de nervi,este o mare realizare.

Deci atunci când orice Guvern di Uniunea asta Europeană întâmpină probleme în Economie sau de orice fel,Șoferul Profesionist este cel care este Salvatorul de Serviciu,dar când totul merge strună,Șoferul Profesionist este practic vânat de toate instituțiile de control,fiindcă el este cel mai expus la greșeli,dar și datorită faptului că amenzile sunt foarte mari și vin bani mulți la bugetele locale,că vedeți voi,Este criză și se cheltuie mulți bani din bugetul Europei.🇪🇺

Camioane la Control!

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *